פניות ותלונות הציבור

היחידה לפניות ותלונות הציבור הוקמה בשנת 2001  ופועלת לכפיפות מבקר העיר, שעפ"י החוק הוא הממונה על תלונות הציבור.
היחידה הוקמה בזמנו על פי יוזמתו של ראש העיר במטרה להיות כתובת לפניות תושבי דימונה בנושאים שבאחריות עיריית דימונה ומוסדות הסמך שלה, עבור תושבי העיר או מקבלי שירותי העירייה אחרי שיש להם תחושה שלא קיבלו מענה איכותי או מספק בעניין תלונתם מהגורם המקצועי ברשות, ובשנת 2008 הנושא מוסד באמצעות חקיקה.
 
היחידה פועלת על בסיס ערכי השירות ושקיפות המאפשרת קשר עם הפונה בערוצי הקשר השונים.
 
נהוג  כי שרות יעיל, מהיר, ואדיב לתושבים היא אבן יסוד בפעילותה של רשות מקומית מודרנית ובגישה זו פיתחה העירייה שורה של מערכות תקשורת מגוונות העומדות לרשות הציבור ונועדו לסייע ולייעל את שרותיה ולשפר את רמת איכותם ובנוסף משמשות כאפיק קשר ישיר בין התושבים לבין היחידה לפניות הציבור.
 
 

תחומי עיסוק

 
היחידה  מטפלת בפניות במגוון תחומים ובהם הנדסה, בנייה, איכות הסביבה וגינון, מיסים והיטלים, בעיות תנועה וחניה, חינוך ורווחה ועוד.
 
כל הפניות מתקבלות במחלקה ונרשמות, בתוך 4 – ימי עבודה נוצר קשר עם האזרח הפונה, על פי הנוהל התושב חייב לקבל תשובה תוך 30 יום, אלא אם הנושא מורכב ומחייב טיפול ממושך יותר ובמקרה זה נשלחת אליו הודעה על עיכוב.
 
מנהלת היחידה לפניות הציבור הגב' עמר יפה  נוכחת בשעות קבלת הקהל בעירייה ומסייעת בטיפול בכל הקשור בבקשות התושבים.
 
כדי לפנות ליחידה, עומדים בפני הפונה מספר ערוצי תקשורת.

דרכי פנייה

 

​​​הממונה על פניות הציבור - הגב' יפה עמר:

כתובת: היחידה לפניות הציבור, ת"ד 1, עיריית דימונה.
טלפון: 08-6563226
פקס: 073-2099234
פניה ישירה: לחץ כאן​