כחלק מעבודת הרשות המקומית, וביוזמת רה"ע ואגף החינוך, קיימנו מפגש הורים ומורים עם דר' ליאור הכט, רופאת ילדים במשרד הבריאות.

במפגש שהתקיים בתאריך 26.12.21 דר' ליאור הסבירה על חשיבות החיסון בקרב בני נוער וצעירים וענתה לשאלות ההורים. 

לצפייה לחצו כאן